9 תשובות
הם סבבה פעם אהבתי אותם יותר
הלהקה הכי טובה שיש רק חבל שהם לא מוציאים שירים בתדירות גבוהה יותר
שואל השאלה:
^^וואי נשבעת כל שיר שלהם בוויב כזה
אנונימית
יש להם הרבה שירים טובים
יש להם שירים טובים
להקה של ילדים שחושבים שהם שונים ומיוחדים
כמו מעריצי טונה ורביד
חוץ מאנשים חרמנים אף אחד לא מקשיב להם באמת
אנונימית
להקה נדירה רצח עם שירים כלכך טובים
אמאלה מה עובר על התגובות למעלה הם הלהקה הכי טובה שנוצרה