3 תשובות
נחמד
נשמע פסיכדלי ואוו
זה דווקא אחלה אבל הגיטרה נשארת אותו דבר לאורך כל השיר
ציפיתי לאיזה ''פיצוץ''
הדיבור בסוף היה טאצ' טוב והצרחה הייתה מעולה אבל זה נשמע קראנצי מדי
סהכ נחמד מאוד
ציפיתי לאיזה ''פיצוץ''
הדיבור בסוף היה טאצ' טוב והצרחה הייתה מעולה אבל זה נשמע קראנצי מדי
סהכ נחמד מאוד
באותו הנושא: