9 תשובות
כי הוא בבונקר
כי הוא מסתתר
ברו בבונקר מאז מלחמת לבנון מה נראלך
נסראללה הוא דמות משפיעה ואי אפשר להרוג אותו
כי אין לדעת איפה הבן אדם
לא הרגו את כל הבכירים
כי הוא לא יוצא מהבונקר השחקן ליג הזה
כי הוא עכבר בבונקר יימח שמו מחפשים אותו אבל לא מוצאים
הורגים בכירים של חמאס ולא חזבאללה וגם הבכירים ביותר של חמאס וגם חזבאללה מסתתרים בבונקרים אז קשה להגיע אליהם