3 תשובות
בטירונות ובקורס עצמו- פחות.
בסדיר, יש המון המון זמן.
גם ללוחמים ככה, פשוט הטירונות והמסלול שהם עוברים הוא ארוך יותר.
בסדיר גם ללוחמים, יש זמן בפאלפון- אפשר לראות המון סרטונים של חיילים בטיק טוק, מה אתה חושב שמישהו בא ומצלם אותם במפתיע? לכל אחד יש בסדיר..
בסדיר, יש המון המון זמן.
גם ללוחמים ככה, פשוט הטירונות והמסלול שהם עוברים הוא ארוך יותר.
בסדיר גם ללוחמים, יש זמן בפאלפון- אפשר לראות המון סרטונים של חיילים בטיק טוק, מה אתה חושב שמישהו בא ומצלם אותם במפתיע? לכל אחד יש בסדיר..
גם ללוחמים יש קצת, אז בטח שלתפקידי הדרכה..
יש לה כן
באותו הנושא: