14 תשובות
זה היה בשבת לא ידענו מה קורה כי שבת.. במוצש הבנו את גודל האסון
אנונימית
לא
פשוט קמתי לזה
לא
התעוררתי כי שמעתי את חברים של אבא שלי מסבירים לו מה קרה כי גם הוא לא שמע את האזעקה
לא
פשוט קראתי בקבוצה שילדים כתבו שהיו אצלם אזעקות
לא
אף אחד לא ראה דבר כזה קורה אבל בשבוע לפני חלמתי מלא על אזעקות
באזעקה הראשונה פשוט קמתי וחזרתי לישון כי הייתי בטוחה שזה עוד חלום ופשוט לא לקחתי את זה ברצינות עד שראיתי מה באמת קרה
אנונימית
הייתה לי תחושה בלילה של שבת שהחמאס יעשו משהו
ואז קמנו בשש בבוקר למלא אזעקות שלא מפסיקות והם לא הפסיקו לפחות 6 שעות ואז הפסיקו ואז חזרו
בשנייה שהבינו שחדרו מחבלים, עברה מכונית של פיקוד העורף ברחובות של אשקלון ואמרה לנעול את הדלתות חדירת מחבלים
שואל השאלה:
בגלל השעה והמטח הכבד
אנונימי
יום לפני זה דיברתי עם חבר שלי על זה שהחמאס שקטים כבר שנתיים...
אנונימי
לא אבל כשקמתי מהאזעקה לא זכרתי שהיה לנו איזה משהו עם החמאס לאחרונה אז היה לי בראש שאמרו שהפצצה גרעינית של איראן מתפתחת עם הזמן, וזה הלחיץ אותי חח
אני שמרתי שבת והייתי בכלל בצפון ידענו על האזעקות וההקפצות של החיילים מהבית כנסת לא חשבנו שזה מעבר לטילים
ממש לא חשבתי על זה. פשוט הנחתי שזה עוד מבצע שיהיה ככה יומיים ויגמר
לא
התעוררתי מהבומים
לא
היו כמה פעמים שהיה אזעקות בשבת וזה לא הרגיש שונה אבל לאט לאט הגיעו דיווחים והבנתי שזה יותר גרוע ממה שהיה בפעמים קודמות
שואל השאלה:
אני דווקא כן ידעתי שיש משהו מעבר כי זה היה אזעקה אחרי אזעקה אחרי אזעקה
אנונימי