7 תשובות
חיזבאללה הוא כלום מול ישראל אין לך ממה לדאוג, בכל הנוגע לחפירות ותקיפה מתוך הקרקע, לא סביר בעליל... כנראה שמועה שקרית שנועדה להלחיץ
כולנו באותו מצב אבל תסמכי על היכולות שלנו ואם לא על שלנו אז על של ארה"ב, מה שכן גם יש סיכוי להפסקת אש
אנונימית
יפה שלי הכל בסדר לא יהיה שום צעד מסכן חיים בשלב הזה של המלחמה בלי שצהל יהיה מוכן. אני בספק אם חיזבאללה יקחו צעד ממשי במלחמה הזאת בשלב כזה.
אלו בסהכ קונספירציות אל תלחיצי את עצמך סתם
אלו בסהכ קונספירציות אל תלחיצי את עצמך סתם
שואל השאלה:
אני ככ מקווה שזה נכון^
הלב שלי דופק מהר אני מפחדת לקבל התקף באמת
אני ככ מקווה שזה נכון^
הלב שלי דופק מהר אני מפחדת לקבל התקף באמת
אנונימית
1) תרגעי גם עם הם רוצים חדירה דרך מנהרות חצי מהם הרוסים כי היכנסו דרכם
2) לחיזבאללה אין טילים מדוייקים כמו שלנו
3) את רוצה באמת לפחד? זה לא מהחמאס או מחזבללה עירק, איראן, לבנון והתמנים עומדים להיכנס איתנו בנוסף למלחמה
2) לחיזבאללה אין טילים מדוייקים כמו שלנו
3) את רוצה באמת לפחד? זה לא מהחמאס או מחזבללה עירק, איראן, לבנון והתמנים עומדים להיכנס איתנו בנוסף למלחמה
שואל השאלה:
השם ישמור אני חייבת לברוח מהמדינה^
השם ישמור אני חייבת לברוח מהמדינה^
אנונימית
היי מעדכנת אותך שנסראללה אמר כלום ושום דבר בנאום, המצב נכון לעכשיו לא הולך להסלים יותר ממה שנמצא בגבול
אנונימית
באותו הנושא: