8 תשובות
לא שואל שאלה בסטיפס על זה...
לך למיון-
בסדר אבל תזרמיי יואו כיף איתך במסיבות
לשאלה לך למיון וצא מסטיפס ילד
אנונימית
רציתי שזה יגיע לחמות
שואל השאלה:
מה ספאם ימפגרת
והעניין טופל חבשו אותי טוב טוב
אה יפה
לך למיון?
צייגר מה אתה עושה פה?
היא אמרה בצדק ספאם, כי אם יורד חצי אצבע אז הולכים ישר לטיפול רפואי ואין מה לשאול בסטיפס.
ואם ירד חצי אצבע, לא מספיק חבישה אלא נסיון להחזיר את החלק שירד.
המצב שמספיק רק חבישה, זה אם זה רק חתך והחתך לא עמוק, או אם נחתך החצי הקטן של האצבע, נגיד 1/100 של האצבע. נכון, לא לגמרי חצי.
באותו הנושא: