6 תשובות
שנה טובה לעם ישראל ולגלעד שליט שיחזור במהרה!
נהדשבעי
סליחה - מילה גדולה עם הרבה משמעות, כי גדולתו של אדם היא להודות בטעות... חג שמח ושנה טובה לכולם:-*
האחת שיודעת הכל ;]
הדשבעי למזלנו גלעד שליט חזר בריא ושלם!
אנונימית
"שנה טובה, שנה טובה ואני כפרה אמא" באמא שלי עד היום חשבתי זה כפרה אמא!
שנתחיל את השנה ברגל ימין, שנשים סוף לשנאה ולמלחמות ושנעביר את השנה באהבה ושלום♥
יש לי חבר תימני עכשיו שלח לי sms: אחי שתהיה לך שבת שלום, שנה טובה.. צום קל ומועיל, חג סוכות שמח.. ופסח כשר ( ;