9 תשובות
שואל השאלה:
או שכבר אין פואנטה בלשמור
או שכבר אין פואנטה בלשמור
אנונימית
קודם כל תתחילי את השבת בלשמור אותה כל זמן שאת שומרת הוא מבורך בעיקר אם יש לך קשים בדרך
אנונימית
כל הכבוד על המאמץ לדעתי פשוט תתאמצי ממש לא לראות טלוויזיה כי זה בעייתי מקווה שתצליחי
עדיף שלא זה סתם יחשב כזלזול אם את מרגישה שקשה לך אל תשמרי את צריכה להרגיש שזאת זכות לשמור שבת ולא נטל
שואל השאלה:
אבל כיאלו אח שלי וסבא שלי שומרים ושהמשפחה מדליקה את הטלוויזיה הם מסתכלים
אבל כיאלו אח שלי וסבא שלי שומרים ושהמשפחה מדליקה את הטלוויזיה הם מסתכלים
אנונימית
אין פואנטה ב לשמור סורי
עדיף בלי טלוויזיה תנסי בלי הטלוויזיה אבל עם את לא יכולה עדיף לשמור את השאר כל דבר ששומרים זה ברכה
כעיקרון אסור להסתכל על הטלוויזיה אם קשה לך אל תשמרי פשוט, גם אני חשבתי בהתחלה שיהיה לי קשה וזה היה קשה אבל לא כמו שציפיתי פשוט תהיי בחדר שלך ואם יש לך אחים תשחקי איתם בשבת או שתלכי לסבא שלך אם הוא גר לידך ותעבירי איתם את השבת
תקשיבי את יכולה להיות שם אבל פשוט לא להסתכל על הטלוויזיה ואם זה בגלל המצב בתור אחת ששומרת כמה חודשים מאז תחילת המלחמה אני שמה בערוץ 14 את הגל השקט בטלוויזיה וגם מסתכלת על המסך בשביל לראות אם יש משהו זה בתקופה כזאתי מותר ותקין רבנים התירו את זה את לא חייבת גם להיות בסביבה שלא שומרים את יכולה להיות בחדר לקרוא תהילים או סתם להיות בחדר שלך אבל אני ממליצה לך מניסיון קודם כל תתחילי לשמור ועם הזמן תעשי מה שאת מרגישה גם השבת הזאתי נכנסת מוקדם ויוצאת מוקדם
אנונימית