17 תשובות
הוא צריך לענות לך
שואל השאלה:
למה הוא לא עונה? כאילו לא ככ הבנתי מה הבעיה זה לא שהחברים מסתכלים לו על הווטצאפ
למה הוא לא עונה? כאילו לא ככ הבנתי מה הבעיה זה לא שהחברים מסתכלים לו על הווטצאפ
אנונימית
אם את אוהבת אותו אני הייתי פשוט מסתדר עם זה כי אין סיבה להרוס משהו כזה רק בגלל דברים קטנים כאלה
כאילו אני חושבת שהוא לא עונה בגלל שהוא עם חברים ובטח הוא לא בטלפון אבל יש פה דגל אדום
דגל אדום אדום אדום אדום להפרד דחוף
אני הייתי בזוגיות שאני הייתי היחיד שיוזם דברים (שזה ממש הורס לפעמים) אבל בכללי זה היה הזמן הכי טוב בחיים שלי
שואל השאלה:
^כשהצד השני לא יוזם זה כי הוא לא אוהב אותך כמו שאתה אוהב אותו?
^כשהצד השני לא יוזם זה כי הוא לא אוהב אותך כמו שאתה אוהב אותו?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא כן בטלפון, למה זה דגל אדום אפשר להסביר? כי אני פשוט לא ככ מצליחה להבין
הוא כן בטלפון, למה זה דגל אדום אפשר להסביר? כי אני פשוט לא ככ מצליחה להבין
אנונימית
^^לא זה פשוט אומר שהוא לא בטוח מה לעשות או מתבייש
תברחי ממנו
^^^פשוט כל מי שכאן כנראה או שלא היה במערכת יחסים או פראנואיד
כשאתה בזוגיות אתה צריך לקבל את האחר כמו שהוא למרות הבעיות שבו (כל זמן שזה לא עכשיו אוכל אותך מבפנים או משהו)
דגל אדום
לא
הוא פשוט יודע שחברות יבואו וילכו אבל חברים ישארו לנצח
הוא פשוט יודע שחברות יבואו וילכו אבל חברים ישארו לנצח
שואל השאלה:
וזה לא אומר לגבי זה שהוא לא אוהב אותי מספיק?
וזה לא אומר לגבי זה שהוא לא אוהב אותי מספיק?
אנונימית
אני חושב שכן
אז הוא יענה לך שעתיים מאוחר יותר, לא ימות העולם
אז הוא יענה לך שעתיים מאוחר יותר, לא ימות העולם
שואל השאלה:
אז מה לעשות? פשוט לקבל את זה שהוא לא עונה לי כשהוא עם חברים?
אז מה לעשות? פשוט לקבל את זה שהוא לא עונה לי כשהוא עם חברים?
אנונימית