4 תשובות
לפעמים יש גזרות יפות שיושבות יפה (צמוד/אורך טוב/חור ל אגודלים) לפעמים הבד נראה טוב.. שואלים מה רע
אולי הבד נראה אחר ויותר טוב ומחנות אחרת שהיא ראתה את זה
ואי כן כיאלו על הבייסיק הכי פשוט שיש שואלות, גם לא בקטע רע אבל ברוב הפעמים זה באמת פשוט קשור למבנה גוף
אנונימית
שואל השאלה:
גםם!!!!^^
גםם!!!!^^
אנונימית
באותו הנושא: