7 תשובות
במלחמה קונבנציונלית ארה"ב תנצח.
אם מערבים נשקים גרעיניים אז שתיהן יפסידו ויושמדו.
ארה"ב ברור
לארה"ב יש את הצבא החזק ביותר בעולם
זה יהיה מלחמת עולם
אין פה מנצחים עד 2050 97 מאוכלוסיית העולם תושמד יכול להיות גם טיפה יותר כשנחשוב שהכל אבוד אלוקים יגן עלינו
ירושלים המקום הבטוח בעולם
באותו הנושא: