לפני שנרדמתי לגמרי הייתי חצי רדומה כזה ופתאום כל החדר שלי היה הבהובים של אור אדום ואני דיי בטוחה שדמיינתי את זה אבל אז סוג של התעוררתי והתחלתי לשמוע רעשים וצפצופים באוזניים אז באתי לשאול את אחותי אם היא גם שומעת את זה אבל בקושי הצלחתי לדבר והרגשתי כאילו הנשמה יוצאת מהגוף שלי דרך הפה או משהו אני דיי בטוחה שדימיינתי את זה ויש מצב שזה שיתוק שינה קרה לכם שהייתם בשיתוק שינה, ערים וחושבים אבל חולמים?