18 תשובות
זה יכול להיות גם סתם תחביב את לא חייבת לעבוד בזה
לפי מה שאני יודעת אנשים שמציירים עושים את זה בגלל שהם נהנים ואוהבים את זה. ולא בגלל הכסף.
לא.. לצייר זה פשוט דבר כיף ואת לא חייבת לעשות מזה כסף זה בדיוק כמו שכל מי שטוב בלבשל יגידו לו ללכת להיות שף
אני ממש אוהבת לצייר וזה תחביב כמו כל תחביב אחר, אני לא מוכרת את הציורים שלי לאנשים אלה סתם עושה את זה בשביל הכיף
אם את אוהבת את זה אז תמשיכי לצייר
שואל השאלה:
לא
אני לא אוהבת את זה כי לוחצים עליי למכור ציורים
ואני לא רוצה
אז אני אפסיק לצייר וזהו ואז לאף אחד לא תהיה סיבה לחפור לי
אנונימית
סבבה תעשי מה שטוב לך
שואל השאלה:
אני אשקר לכולם שאני פשוט לא מציירת וזהו
אנונימית
את לא חייבת לשקר את פשוט יכולה לומר להם שנמאס לך ואת לא כ"כ אוהבת את זה, את לא חייבת להקשיב לאחרים
שואל השאלה:
אני כן אוהבת לצייר אבל אם יודעים שאני מציירת רוצים לראות את הציורים שלי
ואז מתחילה שוב השיחה הזאת
אנונימית
אוקיי אם את אוהבת לצייר- תמשיכי. זה לא עניין של אחרים אם את מוכרת אותם או לא?? אם תבחרי לעשות את זה בעתיד זוהי החלטה שלך,,
וגם לגבי זה שהם רוצים לראות את הציורים- מה בדיוק הבעיה? כאילו אני מבינה שיכול להיות שזה לא הכי נוח ופחות מתאים לך פשוט בא לי להבין בדיוק- חח
שואל השאלה:
הבעיה היא שאחרי זה הם שואלים אותי "למה את לא מוכרת את הציורים שלך?"
ולא בא לי שיגידו את זה.
אז שלא ידעו שאני מציירת וזהו עדיף ככה
נמאס שחופרים לי
רק בגלל שחופרים לי אני לא רוצה למכור את הציורים שלי
אנונימית
אוקיי אז את יכולה להגיד להם שלא בא לך למכור אותם? אבל אם את מרגישה יותר בנוח להגיד להם שאת לא מציירת אז זה סבבה לגמרי
לא, זה גם סתם תחביב
את מציירת בשביל להרוויח מזה או בשביל הכיף?
שואל השאלה:
בשביל הכיף
אנונימית
אז שזה ישאר בשביל הכיף לא חייב למכור ציורים^
^^אז אין לך סיבה להפסיק אם את אוהבת את זה