9 תשובות
כן בתכלס
כן
אנונימית
כן זו המטרה
כן
אבל זה לא יקרה - יהיו שם אנשים
אבל אם נשטח את כל עזה כנראה שזה לא יגמר רק במלחמה עם עזה לצערי
זה תלוי מאוד
אם בצפון ייכנסו למלחמה אז לא
ויש גם את תימן שהתחילו להתערב ואיראן שאולי גם ייתערבו
לא כי המדינות שתומכות בעזה לא יעברו על זה בשתיקה
אנונימית
לא כל כך
כי אם נעשה את זה שאר מדינות ערב לא ישבו בצד
הם יתערבו במלחמה ואז המלחמה תמשיך...
כן, חיסלנו מדינה שלמה אז זה ניצחון כי אין להם איך להלחם