8 תשובות
כן
כן, אבל לא אמור לקרות הרבה. משתתף בכאב של כל הנשים אני גדלתי בבית רק עם בנות והיחס חברים שלי נוטה חזק מאוד לכיוון בנות. כל הכבוד לכן.
כן אבל במקרי קיצון