התחברות הרשמה

אתם אנשים של קוראסון או בורקס?

מהות סקר
2 בנובמבר 2023, 12:01
מאפיםתפוחי אדמהבורקסקוראסון    
4 תשובות
תלוי איזה
א
איש השניצל
שואל השאלה:
אני מושבעת של בורקס
אנונימית
בורקס
ב
בחירת כינוי בסטיפס0.2
ברור שקוראסון. זה הרבה יותר מתוק
נ
ניקי_ קיטי
באותו הנושא:
בורקס וקוראסון שוקולד טוב למסה?
אכלתי 10 חבילות קליק 4 קוראסונים 6 בורקסים ו3 בראוניז אני, ישמין?
מה המאפה הכי אהוב עליכם? (בורקס,קוראסון וכו')
קוראסון או בורקס?
קוראסון שוקולד או בורקס פיצה מה משמין יותר?
אני בתהליך ירידה במשקל, זה בסדר שאכלתי במקום ארוחת ערב 2 בורקסים קוראסון חמאה ושוקו??
במה יש יותר קלוריות קוראסון חמאה או בורקס גבינה?
מה יותר משמין, בורקס או קוראסון ?
מה יותר טעים מארומה? קוראסון או בורקס גבינה?
אם במשך שבוע שלום אני יאכל קוראסונים ובורקסים
בורקסים או קוראסונים עם שוקולד?