32 תשובות
ברור שיש קשר
מערכת המשפט צבועה
רק אני בעד שפשוט יעבירו אותה לעזה?
ברור שיש קשר.
הוא ערבי והיא ערביה, אז זה די צפוי שהוא ייתן לה עונש קל, גם אם זה בניגוד לחוקים או משהו כזה.
זה כמו שעכשיו יש שופט יהודי ונאשם יהודי בסביבה של נוצרים, אז זה די צפוי שהשופט היהודי ייתן לנאשם היהודי עונש קל.
אבל זה ממש לא מצדיק את זה, היא צריכה ללכת לכלא.
אנחנו מפרנסים אותה והיא צוחקת עלינו ותומכת בארגון הטרור הנוראי הזה שנקרא חמאס.
שיעיפו את שניהם מהמדינה ושיישללו להם את האזרחות, לא מגיע להם. (הכוונה היא לשופט ולמאיסה הזאתי).
יש קשר.. העולם היה כועס מאוד אם היתה ממשיכה לשבת שם ובכללי
קל לכעוס על השופטים אבל ביבי זה שמינה אותם..


זה לא זמן לשאלה כזו, זה מפלג
שואל השאלה:
^למה שיהיה אכפת לנו שהעולם כועס? היא תומכת טרור!
בטח שהוא יגן על הכלבה הזאת. אבל בוא נראה מה יהיה בעתיד אם היא לא תגורש מהארץ יתקפו אותה פה על ימין ושמאל ואף אחדלא יתן לה עבודה פה. היא לא תוכל ללכת ברחובות בלי שינסו לעשות לה משהו.
רע מאוד. לתומכי טרור אסור להיות פה, במדינות אחרות היו מעיפים אותה
כולם צבועים וצריך להעיף אותם קיבינימט
כל האנשים שנמצאים בבית המשפט הם ערבים מוסלמים שתומכים בחמאס מה ציפיתם, שיכניסו אותה לכלא? הרי זה ברור שישחררו אותה אז למה אתם מופתעים
חייבים רפורמה עכשיו
יש קריטריונים ברורים למעצר בית, לא ממש זוכר מה הם אבל לדעתי העיקרי זה חוסר/סכנה לציבור. נשמע שגם אם היא עברה על החוק זה לא שאם היא תהיה במעצר בית זה יהיה מסוכן למישהוא, בהתחשב בסוג העבירה
שואל השאלה:
^תמיכה בטרור זה לא מסוכן?
יום אחד היא "רק" אומרת שזה בסדר ויום אחרי היא רודפת אחרי יהודים ברחוב עם סכין
זאת דעתך אדון משתמש הסטיפס בן ה17. כנראה שהשופט לא יודע אבל למרות שזו ממש העבודה שלו להחליט דברים כאלה, כי הוא ערבי אז הוא אוטומטית עושה הנחות לערבים אחרים
שואל השאלה:
^^נכון זאת באמת דעתי
השופט כנראה באמת לא יודע שזה מסוכן לשים תומכי טרור רק במעצר בית(במיוחד במצב כיום)

לא אמרתי שהוא בהכרח עשה את זה כי הוא ערבי שאלתי אם שאר המשתמשים חושבים שהוא עשה את כי הוא ערבי
צבוע ובושה!! ומי בכלל נותן לשופט ערבי לשפוט דבר כזה? סורי זה לא בא מגזענות אבל זה דיי ברור שהשופט יהיה לטובתה, רובם הגדול מגדירים את עצמם כפלסטינים ישראלים אז כאילו...
עם כל הכבוד לזה שאתם רוצים להעיף אותה לעזה וכן היא סתומה
שופט לא מחליט לגמרי לבד מה העונש, הוא פועל בהתאם לחוקים. מה שהיא פרסמה מאוד נתון לפרשנות ובנוסף העונש של תמיכה בטרור הוא מאוד משתנה
מה שהיא אמרה כל כך עקיף שאין עילה חוקית להאריך את המעצר שלה
והשופט לא תומך בחמאס, הוא סתם ערבי

ואני רק אומרת את מה שקרה בפועל, זה ממש ממש לא אומר שאני מצדיקה אותה
אנונימית
שואל השאלה:
^זה נתון לשיקול דעתו
במיוחד במצב כזה צריך להיות עם 0 סובלנות לתמיכה בטרור
(כמה ^)שואל השאלה
יופי שזו דעתך, זו לא החלטה שלך
(^ אחד פחות) סמאש אחי סמאש
איך אפשר לתת ליהודי לשפוט יהודי לפי התאוריה הזאת? או איך אפשר לתת ליהודי לשפוט פלסטיני אם הוא רואה אותו כאויב "אוטומטית"?
שואל השאלה:
^^נכון וזה עצוב
דרך אגב כמו שאתה רואה אני לא היחידי שחושב ככה
^^מערכת משפט לא אמורה להיות דמוקרטית. אתה באמת רוצה שיטת מושבעים? אתה רוצה ש11 אנשים רנדומליים ישפטו ברוב התיקים? זה אומר סטטיסטית 2 ערבים להזכיר לך, ועוד כל מני דפוקים כי האדם הממוצע הוא דפוק. שלא לדבר על זה שאין להם שום ידע משפטי
^משפט צריך להיערך על ידי מומחים. כמו שמפקד בצבא מקבל החלטות ולא וועדה של אנשים שהעם בחר, וכמו שמתן מרשם לתרופות נעשה על ידי רופא ולא איך שהעם מצביע
זה נראה לך כאילו לכולם יש אידיאולוגיה כי הם שופטים, ולכן סביר יותר שיכירו בערך של זכויות אדם, שבישראל משוייך עם השמאל כי הימין, הערבים, המרכז והחרדים פשוט מתעלמים מהן
כן כי הם מודעים לזה שצריך לשמור על זכויות אדם בניגוד אליך
חוץ מזה כשצריך לקבל כל כך הרבה החלטות חשובות מן הסתם יטעו מדי פעם, גם הממשלות לדורותיהן קיבלו מלא החלטות שגרמו למוות של אנשים רבים
לא יודע מה הוביל אותו לעשות את זה במקרה הספציפי ההוא, ואני מסכים שעונשים מגוכחים לרוב
א-אין לזה קשר עם זה שהוא ערבי, יהודים מקבלים עונשים מגוכחים באותה מידה. וכן, כשאנחנו ממנים שופטים אנחנו בסאבטקסט מניחים שהם כקולקטיב יותר מוסריים מאיתנו, בלי ההנחה הזאת אי אפשר לנהל שום מערכת משפט
ב"זכויות אדם" התכוונתי להחלטות של בג"ץ שאנשים בסטיפס הראו שהם לא אוהבים, למשל לבטל את נוהל שכן שהוזכר בשאלה אחרת לאחרונה
הם נחותים מוסרית ממי בדיוק? מהפוליטיקאים? מהאדם הממוצע? בשני המקרים התשובה היא לא
ה"אידיאולוגיה הפוסט-מודרנית" כפי שאתה קורא לה היא פשוט אובייקטיבית מוסרית יותר, היא הבסיס שכל האידיאולוגיות ה"לגיטימיות" בנויות עליו, והרבה יותר רחבה מסוציאליזם/קפיטליזם וכו'
יש מעט מאוד אנשים ישרים. אפשר קישור למקרה שאתה מדבר עליו וכנראה מעוות את כל העובדות?
שואל השאלה:
^^מערכת המשפט מהשורש שלה היא שגויה
המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים
יופי שאתה לא היחידי, אבל מערכת המשפט לא עובדת ככה. יש שופט שאחראי למקרה והוא צריך לשפוט, לא משאל עם בסטיפס
מי היה מאמין, יש הפרדת רשויות והממשלה לא מחליטה הכל (לא קראתי את הספר אבל אני משער שזאת תהיה תגובה די טובה למה שכתוב שם)
אני לא יכול "פשוט להציץ בו" אני אצטרך לקנות אותו ולא מספיק אכפת לי
בכל מקרה פקידיםבתי משפט וזה סיפור אחר לגמרי
אני לא קורא את הספר שמתאר את הדיעה שלך אז אנשים מתים?
אם בית המשפט יכול לעשות מה שבא לו איך זה שהוא כמעט איבד את כל הכח שלו שנה שעברה?