4 תשובות
אני לא מבינה מה אתם שומעים? אני לא שומעת כלום
אנונימית
אמאלה יש משהו? אני ליד חיפה
אני לא מחיפה אבל מהצפון אני שומעת מלא בומים והדף(או אדף לא יודעת איך רושמים)
זה תקיפות של צה"ל