4 תשובות
שואל השאלה:
תודה לך
תודה לך
אנונימית
שנתיים
שואל השאלה:
שנתיים שמונה?
שנתיים שמונה?
אנונימית
זה תפקיד שעושים הכשרה של 3 חודשים ומוכשרים לרובאי 03.
משרתים שנתיים לא כלוחמים, מקבלים משכורת רגילה לא קרבי והתפקיד עצמו לבנות בלבד. פשוט את מקבלת שיבוץ ובאותה עיר שקיבלת שיבוץ מסתובבים במשמרות על אפוד במקומות מרכזיים בעיר ושומרים על ביטחון שוטף כמו עיכוב חשודים.
משרתים שנתיים לא כלוחמים, מקבלים משכורת רגילה לא קרבי והתפקיד עצמו לבנות בלבד. פשוט את מקבלת שיבוץ ובאותה עיר שקיבלת שיבוץ מסתובבים במשמרות על אפוד במקומות מרכזיים בעיר ושומרים על ביטחון שוטף כמו עיכוב חשודים.
באותו הנושא: