התחברות
הרשמה
רק ביקשתי מילד מהכיתה שיעורים והוא הרבה מנסה לפתח איתי שיחות, אחרי שהביא לי את השיעורים רשם לי עכשיו שהתגעגע אליי ממש
ושהייתי לו ממש חסרה בבית ספר
ואנחנו בכלל לא מדברים.. (הוא מהכיתה שלי) והוא כל הזמן מנסה להצחיק אותי ואני לא צוחקת
בקיצור ביקשתי שיעורים והוא רשם את זה ולא נעים לי ואני לא יודעת מה לכתוב.
מה לענות?
1 בנובמבר 2023, 19:21
לא נעים
פדיחה
לא בקטע
חוות דעת
עזרה
תשובה אחת
שואל השאלה:
"וואלה היית ממש חסרה בבית ספר"
"התגעגעתי אלייך ממש"
אנונימית
באותו הנושא:
אם ביקשתי שיעורים מילדה מהכיתה כי לא הגעתי לבית ספר
אני נותנת לילדים מהכיתה להעתיק שיעורי בית...
אתם מסכימים לילדים מהכיתה שלכם להעתיק מכם שיעורים?
ילדים מהכיתה שלי מכריחים אותי לעשות להם את שיעורי הבית אחרת הם ירביצו לי, מה לעשות?
זה בסדר שאני נותנת לילדים מהכיתה להעתיק ממני שיעורי בית?
לפני כמה ימים ביקשתי מילד מהכיתה שלי לעקוב אחריי באינסטגרם
ילד מהכיתה מתחיל לגעת בי באמצע השיעור ולא נעים לי להזיז אותו מה לעשות?
עם לילדה מהכיתה שלכם היה התקף אסטמה באמצע השיעור זה היה מוריד לכם ממנה?
אני הולכת עוד מעט לילד מהכיתה פעם ראשונה לעשות שיעורים ביחד והתחלנו לדבר כבר לפני שבוע
אם חברה שלי מסתכלת כל שיעור על ילד מהכיתה וצוחקת או מחייכת לעברו מה זה אומר?
מה אתן חושבים על ילדים מהכיתה שמצלמים ילדים אחרים בלי רשות באמצע שיעור והפסקות?