11 תשובות
שואל השאלה:
gta
פורטנייט
סי אס
סי אס ופורטנייט רצים על הכרטיס אז רק gta
gta
פורטנייט
סי אס
סי אס ופורטנייט רצים על הכרטיס אז רק gta
אנונימי
אתה ממש לא צריך 3060 לפחות בשביל גיימינג
^נדמה לי שהכוונה שאפשר פחות מ3060.
אני למשל עדיין עם 1660 super ורוב המשחקים שאני משחק רצים לי דיי סבבה על מדיום.
אני למשל עדיין עם 1660 super ורוב המשחקים שאני משחק רצים לי דיי סבבה על מדיום.
^מספיק בשביל להריץ את רוב המשחקים בלפחות 120 fps על 1080p.
מסכים שהיום יש דילים טובים יותר ביחס למחיר אבל 3060 "מינימום" זה פשוט שגוי.
מסכים שהיום יש דילים טובים יותר ביחס למחיר אבל 3060 "מינימום" זה פשוט שגוי.
^אני עם מסך של 240hrz תלוי משחק ה1660s מספק לי גם את זה :)
1660s עם 6vram זה מספיק לכמעט כל משחק היום
ובטח שאת כל המשחקים המיינסטרים
ובטח שאת כל המשחקים המיינסטרים
^לגיימינג בטח שכן.
זה מחשב לגיימינג לא לעריכה,יצירת גרפיקה תלת מימד או מודלים של בינה מלאכותית (וגם זה עוד איכשהו סבבה עם ה1660super מנסיון)
זה מחשב לגיימינג לא לעריכה,יצירת גרפיקה תלת מימד או מודלים של בינה מלאכותית (וגם זה עוד איכשהו סבבה עם ה1660super מנסיון)
לאיזה משחקים זה לא מספיק?
זה מספיק לכל משחק esport ואינדי ככה שכיסיהו את רובם
מספיק לרוב המשחקי aaa שהם לשחקן יחיד
וגם אם אין מספיק vram המחשב משתמש בram ה"רגיל"
ועם ddr5 ההבדלי מהירות בין gddr לddr ממש קטנים
זה מספיק לכל משחק esport ואינדי ככה שכיסיהו את רובם
מספיק לרוב המשחקי aaa שהם לשחקן יחיד
וגם אם אין מספיק vram המחשב משתמש בram ה"רגיל"
ועם ddr5 ההבדלי מהירות בין gddr לddr ממש קטנים
לי יש דור 11 ואני מרוצה אז יהיה לך טוב
אנונימי
מה שחשוב זה בעיקר הכרטיס מסך המעבד בסדר גמור
באותו הנושא: