6 תשובות
שחור זה יפהה
לדעתי רגיל
לדעתי רגיל
אני תמיד עושה שחור חח.
ומבריק, לא מאט.
ומבריק, לא מאט.
מבריק!!
ואם בא לך שחור פנינה זה הכי יפה שיש
ואם בא לך שחור פנינה זה הכי יפה שיש
אין לי מושג מה זה מאט, אבל רגיל, ושחור זה צבע נדיר ללק
רגיל
מאט זה מכוער
מאט זה מכוער
אנונימית
אני פחות מתחברת לשחור אבל יכול להיות שלך מתאים,ולשאלה,שחור רגיל עדיף.
באותו הנושא: