5 תשובות
איכ
אנונימי
כן זה מפעם וזה מזעזע
למה השמונים? שנות האלפיים אם יש לך אח/ות בני 20+ תשאלי אותם מה הם לבשו כשהיו בגילך... בדיוק את הגיזרה הזו של הפדלפון