5 תשובות
לא
אם עזה תהיה בשליטה שלנו שאר הארצות לא ישתקו על זה,כנראה הפסקת אש
אנונימית
בשליטה כן, מה יהיה בדיוק קשה להגיד נראה
שואל השאלה:
^ לא תהיה הפסקת אש אחרי מה שהם עשו לנו
אנונימית
לא יודעת
תאמיני לי שיהיה
זה או הפסקת אש או מלחמת עולם ואף אחד לא רוצה את זה
אנונימית