4 תשובות
שנתיים אחרי שקיבלת את הרישיון אם אני זוכרת נכון
אני חושב שנתיים או שנה וחצי
זה לא גיל 21? זה מה שאמרו לאחותי...
אנונימי
^ אם עשית רישיון מגיל 21 אז אפשר ישר להסיע ואין בגבלה של 2 נוסעים. אם אתה קטן מ21 אז צריך לחכות שנתיים
באותו הנושא: