4 תשובות
^ אם עשית רישיון מגיל 21 אז אפשר ישר להסיע ואין בגבלה של 2 נוסעים. אם אתה קטן מ21 אז צריך לחכות שנתיים
זה לא גיל 21? זה מה שאמרו לאחותי...
אנונימי
אני חושב שנתיים או שנה וחצי
Qew
שנתיים אחרי שקיבלת את הרישיון אם אני זוכרת נכון