4 תשובות
נשארת עם חזיה ותחתונים
לא לגמרי
אין מגע בכלל
את פשוט נעמדת מול הרופאה עם חזיה ותחתונים והיא מסתכלת אומרת לך להרים ידיים וכאלו דברים וזהו זה ממש בקטנה אל תילחצי
את נשארת עם חזיה ותחתונים והיא בודקת אם יש לך עקמת בגב