8 תשובות
מה יש להם להעליב זה לא כאילו תשכחי אותן או תפסיקי לדבר איתן זאת החלטה שלך איפה תלמדי
שואל השאלה:
אבל מה אני אמורה לעשות
חברות שלי לא מדברות איתי
אנונימית
אז את כבר עוברת עוד מעט
בטוחה שיהיה לך עוד מלא חברות
ואם הם לא מדברות איתך בגלל זה אז אולי עדיף שהן לא יהיו חברות שלך..
למה שלא ידברו איתך? את עושה מה שטוב לך, לא מה שטוב להן
וכן אם תוכלי לברר איתן ולשאול למה הם מתנהגות אלייך ככה, אולי זה יפתור דברים ואולי לא, אבל לפחות ניסית
שואל השאלה:
ניסיתי לדבר איתן הן לא מדברות איתי
אנונימית
בעיה שלהן, תשמחי שאת עוברת מקום, לא מגיע לך חברות כאלו
שואל השאלה:
^ ^יום ראשון הבא
אנונימית
אני הייתי מתעלמת מזה וזה יעבור
מתי את עוברת?