39 תשובות
נתניה
חול
סתם אילת נראה לע
סתם אילת נראה לע
אצלנו בחיפה לא היה כלום
אילת לדעתי
נתניה כפר סבא אילת
בערבה רגוע ובנגב באיזורים מסוימים
שואל השאלה:
אילת בטוחה יחסית לשאר אבל לא הכי..לא כרגע
אילת בטוחה יחסית לשאר אבל לא הכי..לא כרגע
אנונימית
נתניה
חדרה
חיפה
חדרה
חיפה
איזור בין המרכז לצפון
ירושלים
נתניה, חדרה לא היה כלום
מודיעין, מתחילת המלחמה היו שם רק 2 אזעקות ואחת מהן הייתה אזעקה רק לבדיקה.
אילת? פחח
אני הייתי אומרת מרכז הארץ אבל לא קרוב מידי ליהודה ושומרון והערים המעורבות.
אני הייתי אומרת מרכז הארץ אבל לא קרוב מידי ליהודה ושומרון והערים המעורבות.
אנונימית, יש לי מילה על מודיעין.
מודיעין היא עיר שקרובה ליהודה ושומרון בקטע מפחיד.
יש תושבים שמדווחים על קולות של אנשים קדיחות וחפירות מתחת לאדמה.
יש מנהרות של מחבלים מתחת למודיעין.
מודיעין היא עיר שקרובה ליהודה ושומרון בקטע מפחיד.
יש תושבים שמדווחים על קולות של אנשים קדיחות וחפירות מתחת לאדמה.
יש מנהרות של מחבלים מתחת למודיעין.
שומרון
בואו אלינו כיף אצלנו
הכפרים הערבים בסגר
בואו אלינו כיף אצלנו
הכפרים הערבים בסגר
אל תבואו לשומרון בשום פנים ואופן
^^מה למה?
מסוכן להיות ליד יהודה ושומרון ובערים מעורובות.
הפלסטינים יתקוממו זה עניין של זמן בבקשה אל תזלזלי במה שאני אומרת ותפנימי שזה כן ייקרה
זה מאוד מפחיד יש להם ביהודה ושומרון בערך 400 אלף כלי נשק אני לא הייתי מתקרבת לשם בכלל.
הפלסטינים יתקוממו זה עניין של זמן בבקשה אל תזלזלי במה שאני אומרת ותפנימי שזה כן ייקרה
זה מאוד מפחיד יש להם ביהודה ושומרון בערך 400 אלף כלי נשק אני לא הייתי מתקרבת לשם בכלל.
אני גרה פה ואני מרגישה הכי בטוחה מאז תחילת המלחמה
המלחמה עדיין לא התחילה
שחיזבאללה יתעורר דברי איתי
למה שקט? אני מאוד חרדתית סליחה אם הלחצתי
שחיזבאללה יתעורר דברי איתי
למה שקט? אני מאוד חרדתית סליחה אם הלחצתי
גם החיזבאללה רחוק ממני
אני באמת מרגישה שהכי בטוח פה כרגע בצפון השומרון קצת פחות אבל אני באזור מערב השומרון ואני מרגישה מאוד בטוחה.
אם את רוצה מוזמנת להגיע אליי הביתה יש לנו אפילו ממד למרות שאין אזעקות.
יש כיתת כוננות ולוחמי ימ"מ.
אני באמת מרגישה שהכי בטוח פה כרגע בצפון השומרון קצת פחות אבל אני באזור מערב השומרון ואני מרגישה מאוד בטוחה.
אם את רוצה מוזמנת להגיע אליי הביתה יש לנו אפילו ממד למרות שאין אזעקות.
יש כיתת כוננות ולוחמי ימ"מ.
אני לא סומכת על צהל.
לא מעניין אותי צהל שבכ.
לפחות יש כיתות כוננות ליד האיזור שם מקווה שיחמשו את כולם עכשיו ברגע זה
לא מעניין אותי צהל שבכ.
לפחות יש כיתות כוננות ליד האיזור שם מקווה שיחמשו את כולם עכשיו ברגע זה
ואם את צריכה לדבר בגלל החרדתיות אני פה❤
ומזכירה לך שכולנו באותו מצב נפשי כולנו מרגישים חרא
ומזכירה לך שכולנו באותו מצב נפשי כולנו מרגישים חרא
יוסי דגן (ראש המועצה האזורית שומרון) הביא לשומרון 400,000 נשקים ויש המון שהוציאו רישיון נשק בעקבות המלחמה.
ולמה שלא תסמכי על צה"ל?
ולמה שלא תסמכי על צה"ל?
חיים שלי אני יודעת שחיזבאללה רחוק
אבל האיראנים יכולים להפעיל גם את המחבלים ביהודה ושומרון
יש כמות ענקית של מחבלים ביוש
מזכירה לך שהם שיגרו רקטות מיו"ש לעבר היישוב שקד ויש דיווחים לא מאומתים שהם חופרים מנהרות לתוך ישראך
אבל האיראנים יכולים להפעיל גם את המחבלים ביהודה ושומרון
יש כמות ענקית של מחבלים ביוש
מזכירה לך שהם שיגרו רקטות מיו"ש לעבר היישוב שקד ויש דיווחים לא מאומתים שהם חופרים מנהרות לתוך ישראך
נכון יש 400,000 נשקים מתוכם רק כמה אלפים הוציאו רישום בגלל שמשרד הפנים עושה להם בעיות שמעתי
לא סומכת על צהל מאז השביעי לאוקטובר.
לא סומכת על צהל מאז השביעי לאוקטובר.
הערבים בשומרון שונאים את החמאס, עד עכשיו היה להם פה מצוין. הם נכנסו ליישובים לעבודה מסודרת אחרי בדיקות והרוויחו כסף בשביל המשפחות שלהם.
כרגע הם בסגרים בגלל המלחמה והם מאשימים את כל מי שאחראי על המלחמה הזאת מהצד שלהם...
וגם אם יתחשק לאיזה מחבל לעשות פיגוע הוא יחוסל בשנייה בגלל כל העירנות שיש פה עכשיו.
כרגע הם בסגרים בגלל המלחמה והם מאשימים את כל מי שאחראי על המלחמה הזאת מהצד שלהם...
וגם אם יתחשק לאיזה מחבל לעשות פיגוע הוא יחוסל בשנייה בגלל כל העירנות שיש פה עכשיו.
ממליצה לך להתנתק קצת מהחדשות לי זה מאוד עוזר
ויש המון נשקים לא חוקיים בשומרון (ליהודים) לידיעתך חחח..
יש נערי גבעות ויש אנשים בשומרון שאוהבים לדאוג לעצמם ולא סומכים על צה"ל בדיוק כמוך, אז הם דואגים לעצמם לנשק לא חוקי
יש נערי גבעות ויש אנשים בשומרון שאוהבים לדאוג לעצמם ולא סומכים על צה"ל בדיוק כמוך, אז הם דואגים לעצמם לנשק לא חוקי
אמן):
אבל הסיפור עם המנהרות קצת מדאיג אותי אני אמשיך לעקוב כי אני מאוד עירנית ואני שונאת את ביבי שרק אכפת לו איך הוא מנסח את הציוצים שלו בטוויטר
אבל הסיפור עם המנהרות קצת מדאיג אותי אני אמשיך לעקוב כי אני מאוד עירנית ואני שונאת את ביבי שרק אכפת לו איך הוא מנסח את הציוצים שלו בטוויטר
זה אולי נשמע לכם מופרך אבל מקומות צפצפיים בשומרון כרגע מאוד בטוחים. אני גרה ביישוב שאין אזעקות אף פעם ולא היו פה איזה 20 שנה וגם לא יהיו כי כביכול יש להם פה בכל מקום "ערבים וזה סיכון אדיר לשלוח לכיוונינו טיל.
יש סכנה לחדירת מחבלים אבל כרגע הכוחות פה גדולים ואפילו חשש לא היה פה מתחילת המלחמה בלי עין הרע. חברה שלי גרה ביישוב אחר שאפילו חדירות מחבלים לא היו שם הרבה מאוד שנים וכנל לאזעקות.
רק עכשיו שמתי לב שכבר אמרו שומרון(;
אנחנו השומרונים סוגשל לא חווים את המלחמה בכלל בלי עין הרע..
יש סכנה לחדירת מחבלים אבל כרגע הכוחות פה גדולים ואפילו חשש לא היה פה מתחילת המלחמה בלי עין הרע. חברה שלי גרה ביישוב אחר שאפילו חדירות מחבלים לא היו שם הרבה מאוד שנים וכנל לאזעקות.
רק עכשיו שמתי לב שכבר אמרו שומרון(;
אנחנו השומרונים סוגשל לא חווים את המלחמה בכלל בלי עין הרע..
אנונימית
^^אה את מאלה שמאשימים אותו...
תני לי לספר לך משהו (ואני לא ביביסטית בשום צורה) למה את חושבת שהוא אשם ולא הביטחון? את מצפה שביבי יעמוד על הגדר בגבול וישמור?
ויש מישהו שאני מכירה בדרגה מאוד גבוהה במודיעין, הם ידעו שהולך לקרות משהו, התצפיתניות דיווחו על זה ומלא אזרחים חשדו. אבל מי שאחראי על ביטחון המדינה החליט שלא צריך להודיע לביבי כי זה כנראה כלום והכול שקט.
ככה אפשר לדעת שהיה פה מישהו מבפנים אפילו אחד מהאנשים בדרגות הכי בכירות בשב"כ או בצה"ל...
זה לא אשמת ביבי זה אשמת הביטחון.
ומה יש לו לעשות כרגע חוץ מלנסות לדבר עם מנהיגים ממדינות אחרות ולהסביר להם את המצב? בינתיים הוא דיבר עם המון מנהיגים גם עם ביידן וארה"ב שולחים לנו סיוע והמון עזרה..
לא יעזור להאשים אותו עכשיו והגיוני מאוד שהוא עושה מה שהוא יכול
תני לי לספר לך משהו (ואני לא ביביסטית בשום צורה) למה את חושבת שהוא אשם ולא הביטחון? את מצפה שביבי יעמוד על הגדר בגבול וישמור?
ויש מישהו שאני מכירה בדרגה מאוד גבוהה במודיעין, הם ידעו שהולך לקרות משהו, התצפיתניות דיווחו על זה ומלא אזרחים חשדו. אבל מי שאחראי על ביטחון המדינה החליט שלא צריך להודיע לביבי כי זה כנראה כלום והכול שקט.
ככה אפשר לדעת שהיה פה מישהו מבפנים אפילו אחד מהאנשים בדרגות הכי בכירות בשב"כ או בצה"ל...
זה לא אשמת ביבי זה אשמת הביטחון.
ומה יש לו לעשות כרגע חוץ מלנסות לדבר עם מנהיגים ממדינות אחרות ולהסביר להם את המצב? בינתיים הוא דיבר עם המון מנהיגים גם עם ביידן וארה"ב שולחים לנו סיוע והמון עזרה..
לא יעזור להאשים אותו עכשיו והגיוני מאוד שהוא עושה מה שהוא יכול
^ את צודקת בהחלט. מי שאחראי פה זה הביטחון בדרגות הגבוהות שהשתיקו את החשדות של התצפתניות אבל ביבי צריך לקחת אחריות בגלל שהוא נתן למישהו שהפקיר אותנו שם למעלה לעבוד בדרגה כזאת. בתור ראש ממשלה מצפים ממנו לתשובות איך הוא איפשר לדבר כזה לקרות איך הוא איפשר בכלל לדבר כזה לקרות לו מתחת לאף ומי יודע אם זה מה שאנחנו חושבים באמת בתכלס מי יודע יכול להיות שביבי בעצמו זה שהשתיק את החשדות. אי אפשר לדעת כלום.. עד החקירה וגם אז לא יהיה אפשר לסמוך עליהם
אנונימית
אני לא מאלה שמאשימים אותו אני פשוט שונאת אותו מאז המלחמה מותר לי.
לא היית צריכה להסביר את זה כי ידעתי הכל
לא היית צריכה להסביר את זה כי ידעתי הכל
המקלט
אילת אבל פעם ב החות'ים מנסים לשגר לשם טיל אבל הם לא הצליחו
מודיעין וכמה ישובים ביהודה ושומרון יש שם מלא כוחות צבאים וסריקה כל כמה דקות של הכפריים הכל פה נורא נחמד
^^^ אחי כל האזור של יהודה ושומרון ממש בטוח בעיקר בגלל המצב ובכללי!!! יש פה בסיסים צבאים וכוחות ביטחוניים בשפע!!! אין פה טילים בכלל..
אנונימית
באותו הנושא: