2 תשובות
שואל השאלה:
יואו אדיר תודה אני שנים עם מחשב נייד ואף פעם לא הבנתי איך עושים את זה
יואו אדיר תודה אני שנים עם מחשב נייד ואף פעם לא הבנתי איך עושים את זה
יש לך ליד הf12 כפתור של צילום מסך ואתה בוחר את המקום אותו אתה תרצה לצלם וכדי לראות את התמונה הזאת אתה נכנס לתוכנה ורואה שם(לא בטוח בכל המחשבים)
באותו הנושא: