7 תשובות
אם כולם היו מקבלים פטור מצבא זה לא היה נגמר טוב
אבל לא כולם מקבלים
מי שמקבל כנראה מגיע לו את הפטור הזה
מי שמקבל כנראה מגיע לו את הפטור הזה
מה עדיף שיהיה אנשים שיסבלו "בשביל המדינה" או אנשים שבאמת רוצים לעשות את זה ושהייה להם תשוקה לגבי זה ?
למה? בגלל שיש חוק במדינה שנקרא חוק גיוס חובה.
יש המון סוגים של "פטורים" בצבא.
אני מבין מהשאלה שאת מתכוונת על פטור משירות, שזה גם שמו.
יש כמה דרכים להוציא פטור מהשירות.
קחי בחשבון שלמרות החוק הקיים בישראל, נכון לכתיבת שורות אלו רק 48% מאזרחי מדינת ישראל שעל פי חוק היו צריכים להתגייס, לא התגייסו והוציאו פטור.
בין אם זה רפואי, אידאולוגי, אוכלוסיות מסויימות, חרדים ועוד..
יש המון סוגים של "פטורים" בצבא.
אני מבין מהשאלה שאת מתכוונת על פטור משירות, שזה גם שמו.
יש כמה דרכים להוציא פטור מהשירות.
קחי בחשבון שלמרות החוק הקיים בישראל, נכון לכתיבת שורות אלו רק 48% מאזרחי מדינת ישראל שעל פי חוק היו צריכים להתגייס, לא התגייסו והוציאו פטור.
בין אם זה רפואי, אידאולוגי, אוכלוסיות מסויימות, חרדים ועוד..
לא חייבים
אפשר להוציא פטור על דת
פטור על נפשי
פטור על סיבה בריאותית
ניראלי יש גם אפשר להוציא פטור כי זה נוגד את העקרונות לך (אני לא בטוח)
ואפשר לעשות שירות לאומי במקום (או שיש לזה שם אחר)
אפשר להוציא פטור על דת
פטור על נפשי
פטור על סיבה בריאותית
ניראלי יש גם אפשר להוציא פטור כי זה נוגד את העקרונות לך (אני לא בטוח)
ואפשר לעשות שירות לאומי במקום (או שיש לזה שם אחר)
חייבים להתגייס כי אנחנו מדינה שמוקפת באויבים ושכל שניה בעיקרון יכולה להיות פה מלחמה וצריך כוחות ופתור אני לא יודעת איזה
בעיקרון חייבים להתגייס בגלל שאנחנו מדינה קטנה ויש לנו הרבה אויבים אז יש צורך בצבא גדול אין ככ איך לברוח מזה
באותו הנושא: