2 תשובות
שואל השאלה:
הפוך אני רוצה את המשתמש אקס בוקס באפיק גיימס ולא את האפיק גיימס באקס בוקס
שואל השאלה:
תודה לכולם הצלחתי, יש לי עוד שאלה. חיברתי עכשיו את האקס בוקס עצמו למסך מחשב והכל עובד מצויין אבל כשאני משחק במקלדת ועכבר בסופו של דבר השלט נכבה וזה עוצר את המשחק (אתה צריך בקר בשביל משחק זה) או משהו בסגנון, איך לעשות שזה לא יעשה את ההודעה?