3 תשובות
אחות צהל מטפל בזה לא קיים תרחיש שבו נפסיד
אנונימית
לכל אוגדה זמן לצאת ולהיכנס - הם נכנסים בינתיים לבתים נטושים בעזה ומתמקמים להמשך לחימה, יש מודיעין מצוין שמוביל אותם להציל עוד חיילי צהל וחטופים וחלק מהיחידות יוצאות ומוחלפות. ההתנהלות חכמה והתכנון מעמיק. צריך להתפלל שכל התכוניות יצליחו ושחיילי צהלך היקרה והחיילות היקרות ישובו בשלום ובעזרת השם יחזירו את כל החטופים, השבויים והנעדרים והנפטרים. שלכל המשפחות הכואבות יהיה מזור. אנחנו ננצח כי אנחנו יכולים ויש לנו גב אמריקאי ותעוזת נפש ובינה להכשיל אותם. מאמינה בלב שלם בתקומתה של מדינת ישראל ובעוזה וכוחה לנצח ולהרים ראש. חשוב וצריך לעזור בהסברה איפה שאפשר. כי אין לנו שרת הסברה עכשיו. ברחה המטומטמת בשעת פקודה. תודה לאל על האנשים הטובים שעושים מעשה
שואל השאלה:
הפחד שלי זה שיהיו הרוגים שם מהצד שלנו
ננצח זה בטוח
אנונימית