התחברות הרשמה

קמתי בשלוש לחזור לישון או לקום להתארגן לבית ספר

31 באוקטובר 2023, 04:46
עייפותשינהבוקרלילה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
קמתי בשתיים ועד עכשיו אני לא מצליחה לחזור לישון אני צריכה לקום בשש
קמתי עכשיו שאני אמור לקום ב-9 מה לעשות לחזור לישון או להמשיך חהיות ער ?
קמתי ב9:00 ועכשיו 9:40, ניסיתי לחזור לישון ולא התלחתי , להמשיך לנסות או לקום?
תקשיבו קמתי עכשיו ואני הייתי אמורה לקום בשמונה ללכת עם חברה ברכבת למה קמתי עכשיו?אני יכולה לחזור לישון?כי אני לא מצליחה
אני בארצות הברית, קמתי ועכשיו 8:36, לחזור לישון או לקום?
קמתי ב12 וחצי בלילה אחרי שנרדמתי בשלוש כי עשיתי לילה לבן , כדאי לחזור לישון?
קמתי בשתיים בצהריים ואני צריכה לקום בחמש בבוקר, עדיף להישאר ערה או ללכת לישון בשלוש בלילה
הלכתי לישון בשלוש בערך וקמתי ב 7:49 לא מצליח לחזור לישון , מה לעשות ?
קמתי בשמונה וניסיתי לחזור לישון עד עכשיו, לקום וזהו?
קמתי בחמש אני צריכה לקום ב שבע לחזור לישון?
קמתי עכשיו אחרי שישנתי בארבע וחצי בצהריים שווה לחזור לישון או שזה שעה סבבה לקום בה?