12 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי? אני צריכה ללחוץ על החץ למטה בשביל לענות לתגובה של מי שלחצי או לתגובה מתחתיו?
לא הבנתי? אני צריכה ללחוץ על החץ למטה בשביל לענות לתגובה של מי שלחצי או לתגובה מתחתיו?
לענות לתגובה שמעלייך
לא זה פשוט כדי שיבינו שהתגובה שלך זה תשובה למישהו שכבר ענה מעלייך לדוגמא ככה ^^
כי הגבת 2 תגובות מעליי
כי הגבת 2 תגובות מעליי
שואל השאלה:
ונגיד אני רוצה לענות לתגובה מתחת?
ונגיד אני רוצה לענות לתגובה מתחת?
שואל השאלה:
אז מה זה החצים האלה שליד כל תשובה של 1- או 1 ?
אז מה זה החצים האלה שליד כל תשובה של 1- או 1 ?
אה זה סתם מינוס ופלוס
חזקה במתמטיקה זה כאילו שבע בחזקת שבע זה שבע כפול שבע זה פשוט המספר כפול עצמו
תגובה למשהו שמישהו כתב למעלה
זה כאילו לענות לתגובה מעליך
בתכלס כן אבל נראה לי הכוונה באתר ^
בתכלס כן אבל נראה לי הכוונה באתר ^
חזקה במתמטיקה נראה לי
זה חץ למעלה ^
כאילו להגיב לתגובה מעליי
^^ זה 2 תגובות מעליי
^^^ זה 3.. וכן הלאה
כאילו להגיב לתגובה מעליי
^^ זה 2 תגובות מעליי
^^^ זה 3.. וכן הלאה
איך תגיב לתגובה מתחת, הן מסודרות בסדר שבו הן נכתבו....
באותו הנושא: