4 תשובות
לא
אנונימי
את חברה חרא
שואל השאלה:
למה לא? אני בכלל בקשר עם אחרים וחברה שלי שחררה ממנו אנחנו נטו ידידים
למה לא? אני בכלל בקשר עם אחרים וחברה שלי שחררה ממנו אנחנו נטו ידידים
אנונימית
לא
באותו הנושא: