6 תשובות
יאפ ואז ברגע שהם נכנסים לעזה פוף רקטה לשם ונגמר
לא
הם ייברחו לחול ולא נמצא אותם
בעד להחזיר אותם עצמאית זה עדיף מאשר עוד מבצע בעוד חצי שנה
הם ייברחו לחול ולא נמצא אותם
בעד להחזיר אותם עצמאית זה עדיף מאשר עוד מבצע בעוד חצי שנה
לא, אני בעד להחזיר את החטופים בכוחות עצמנו ואז לכסח לחמאס תחיים.
כןן ואז גומרים את עזה אחת ולתמיד
כן ואז נחסל אותם
לא, ואפילו בכלל לא. בעסקת שליט שיחררנו מחבלים שעכשיו היו חלק ממה שקרה בשביעי באוקטובר. אנחנו רק תורמים לפיגועים שיבואו. וגם אסור להתגמש ולהכנע אפילו קצת לחמאס.
אנונימית
באותו הנושא: