תשובה אחת
למרות שמותר לערבב חומצה סליצילית ונאיצאמיד אבל
בגלל שהניאצמיד שלהם הוא בריכוז גבוהה מידי ובמיוחד שאת משתמשת גם בחומצה סליצילית את מגרה את העור ובגלל זה העור שלך אדמומי
תנסי להפריד ביניהם ואז תראי שיפור
בגלל שהניאצמיד שלהם הוא בריכוז גבוהה מידי ובמיוחד שאת משתמשת גם בחומצה סליצילית את מגרה את העור ובגלל זה העור שלך אדמומי
תנסי להפריד ביניהם ואז תראי שיפור
באותו הנושא: