13 תשובות
הם פרו פלסטין משמע נגד ישראל, כן.
כן, הם תומכים בהקמת מדינה פלסטינית כלומר מחיקת ישראל.
שואל השאלה:
ואם אלה ששמים אותו הם סתם תומכים בהם מהיותם גם ערבים
אנונימי
אז הם עדיין תומכים בהם
אין הבדל
תמיכה בפלסטין= שלא יהיה פה יותר ישראלים
הם רוצים לגרש את היהודים מפה
אתם כאלה שטופי מוח...
יש אנשים שתומכים בשחרור פלסטין (כלומר, הקמת מדינה פלסטינית כדי לא לחיות תחת שלטון ישראל, לא בהכרח להעיף מכאן את היהודים) ודיברתי עם כאלה, כולל עם אנשים שהם פלסטינים בעצמם, שאמרו שהם לא רוצים לסלק אף אחד או להשמיד את ישראל. הם רק רוצים מדינה ושיכירו בהם כעם, זה שלמנהיגים שלהם יש מטרות אחרות זה כבר משהו אחר. ולפני שאתם אומרים שאתם כל הזמן רואים רק טרוריסטים ושאין מצב שיש שם חפים מפשע, מצדם זה אותו דבר עם האלימות של המתנחלים. זה מה שהם מכירים, גם הם יכולים להניח שכולנו אותו דבר.
אנונימית
^ הם יכלו להקים מדינה ולא פעם אחת והם תמיד בחרו להתחיל מלחמה. הם בחרו את חמאס לשלטון.
ואני לא אומרת שאין חפים מפשע בעזה, אני בטוחה שיש שם כאלו שהיו רוצים לחיות בשלום אבל אלו כנראה קבוצות קטנות כי לפי התיעודים נראה שרובם הריעו ושמחו ב7.10 וחלקם אפילו נכנסו לישראל.
כבר מ48 הם יכלו להקים מדינה פלסטינית ולחיות איתנו בשלום ומה הם בחרו? מלחמה.
^ מסכימה איתך הם יכלו להקים מדינה שבחרו שלא