11 תשובות
אין מקום למדינה להמשיך להתקיים
אנונימי
אחלה
אנונימית
אף דם של אף אחד שגר במדינה שלנו לא הפקר
אוטיסטים חשובים הם בידיוק כמו אנשים רגילים.
באיזה עולם הם פחות חשובים?
את חתיכת הזויה אני אוטיסטית. תדמייני איך אני מרגישה שאני קוראת דבר כזה. מקווה שאת אןטיסטית בעצמך חסרת ביטחון כי אם את לא ואת עדיין שואלת את זה זה יותר גרוע
תגידי, לא נמאס לך מהשאלות האלה?
אנונימית
גם אני אוטיסט, מה הבעייה של כותבת השאלה אז אני פחות חשוב עכשיו? חה תדווחו
למה לעזאזל אני פחות חשובה מאחותי הלא אוטיסטית?
אני יודע
מבין למה היא אנונימית כולם היו מדווחים עלייה
באותו הנושא: