9 תשובות
תכתבי פשוט בגוגל משחקים של נינטנדו
הכי מומלצים זה זלדה וכל המשחקים של מריו וספלטון
הכי מומלצים זה זלדה וכל המשחקים של מריו וספלטון
אנונימית
שואל השאלה:
אמא מה 400 שקל.. :,(( טוב עדיף שאני אשאר עם המחשב שלי וזהו
אמא מה 400 שקל.. :,(( טוב עדיף שאני אשאר עם המחשב שלי וזהו
לאלא יש שם גם משחקים זולים
תלוי איזה סוג משחקים את אהבת
לא כל משחק זה 400 שקל
יש שם מלא משחקים כיפיים ומלא פעמים יש שם מבצעים
שווה לקנות אם יש תקציב ( :
יש שם מלא משחקים כיפיים ומלא פעמים יש שם מבצעים
שווה לקנות אם יש תקציב ( :
גם המשחקים הטובים של נינטנדו (זלדה,מריו,פוקימון) עולים 270 במקסימום ואפשר בדרך כלל להשיג בזול יותר
חוץ מאקסקלוסיבים אבל בכללי יש לסוויץ אחלה ספרייה ובאופן אישי ממש ממליץ
עוד עצה ממני: אם את כבר מבזבזבת הרבה כסף תלכי עד הסוף ותקני את הoled. היה לי סוויץ' רגיל כמה שנים וקניתי אולד לפני חצי שנה וזה היה שווה לבזבז עוד 1800 שח. המסך מדהים והמעמד מאחורה הרבה יותר טוב.
חוץ מאקסקלוסיבים אבל בכללי יש לסוויץ אחלה ספרייה ובאופן אישי ממש ממליץ
עוד עצה ממני: אם את כבר מבזבזבת הרבה כסף תלכי עד הסוף ותקני את הoled. היה לי סוויץ' רגיל כמה שנים וקניתי אולד לפני חצי שנה וזה היה שווה לבזבז עוד 1800 שח. המסך מדהים והמעמד מאחורה הרבה יותר טוב.
^זה ברור, אבל לעומת מחשב הסוויץ יכול לבוא איתך לכל מקום
יש לי מחשב חזק שיכול להריץ משחקים טוב אבל מאז שקניתי את הסוויץ אני בקושי נגעתי בו. אני משתמש בו רק למשחקים שאין/ממש לא יכולים לרוץ על הסוויץ (או למשחקים שהיו בהנחה בסטים ולא באישופ...)
יש לי מחשב חזק שיכול להריץ משחקים טוב אבל מאז שקניתי את הסוויץ אני בקושי נגעתי בו. אני משתמש בו רק למשחקים שאין/ממש לא יכולים לרוץ על הסוויץ (או למשחקים שהיו בהנחה בסטים ולא באישופ...)
הסטים דק הוא בשביל קבוצה מאוד מסויימת של אנשים...
הורב יעדיפו לא להתעסק עם הכל יותר מדי ולקנות סוויץ. והסטים דק יותר יקר
גם תתקן אותי אם אני טועה אבל גם אתה לא יכול לשחק משחקים אונליין דרך אימולטורים.
(אבל חשוב לדעת שזה תמיד מורלי לפרוץ משחקים של נינטנדו לול)
הורב יעדיפו לא להתעסק עם הכל יותר מדי ולקנות סוויץ. והסטים דק יותר יקר
גם תתקן אותי אם אני טועה אבל גם אתה לא יכול לשחק משחקים אונליין דרך אימולטורים.
(אבל חשוב לדעת שזה תמיד מורלי לפרוץ משחקים של נינטנדו לול)
שואל השאלה:
סליחה שלא עניתי, תודה רבה לכולם!! עזרתם לי מאוד
סליחה שלא עניתי, תודה רבה לכולם!! עזרתם לי מאוד
באותו הנושא: