2 תשובות
אם התאהבת בו כמו שאת טוענת, מה זה משנה איך הוא נראה?
ובלי קשר.. לדבר עם באינטרנט מישהו שאת לא מכירה או שחברים שלך לא מכירים זה לא חכם במיוחד..
אנונימי
*התאהבתי
אני במקומך חא הייתי נכנסת לזה מההתחלה.. הפחד לא ריך להיות אם הוא מכוער אלא אם הוא סוטה מבוגר או חולה נפש.
שמרי על עצמך, אל תכנסי לצרות, וסורי שאני מנפצת לך תמחשבות אבל אין אהבה במחשב, אין אהבה וירטואלית, וגם אם כן? זה אחד ל... את מוכנה לקחת את הסיכון?