10 תשובות
למה את צריכה את הכאב ראש הזה
שרק ככה אנחנו יכולים להתנקם בחמאס ואין לנו ברירה
להגיד לה שאי אפשר לכלכל ארגון טרור, וזו הזייה שבכלל עשינו את זה אי פעם, גם לא במלחמה.
תגידי לה שתסתום תפה ושתגיד תודה שמההתחלה אנחנו נותנים להם מים וחשמל
שואל השאלה:
היא מעצבנת אותי
היא מעצבנת אותי
אל תעני וזהו שיריבו עם עצמם ויפגינו עד מחר
שלחי לה את זה.
https://www.instagram.com/reel/cy-5tgnoiqm/?igshid=mtc4mmm1ymi2ng==
https://www.instagram.com/reel/cy-5tgnoiqm/?igshid=mtc4mmm1ymi2ng==
תגיד לה אוי אוי אוי!
תשאלי אותה למה אנחנו אמורים לספק להם חשמל ומים כשהם במלחמה איתנו
וגם תגידי לה שבחלק הדרומי יש להם מיים ואמרנו לאנשים לעבור לשם אבל החמאס לא נותן להם
וגם תגידי לה שבחלק הדרומי יש להם מיים ואמרנו לאנשים לעבור לשם אבל החמאס לא נותן להם
תחסמי פשוט סתם מפגרים
באותו הנושא: