6 תשובות
הייתי באמצע לגרבץ
(אל תמחקו לי זה בצחוק)
בשינה
איכ
מי ער ברבע ל7
בשבת בבוקר ישנים. לא הבנו שום דבר היו 4 אזעקות בשעה אחת בלי לדבר על ההמשך של היום אפילו.
קמתי בשש בבוקר ביום שבת כי קיבלתי מלא התראות בפלאפון. חברים שלי מחול שאלו אם אני בחיים. אז ראיתי ציוץ שמאות מחבלים נכנסו לישראל
אחרי זה פתחתי ערוץ 12 וצפיתי משבע בבוקר עדתשע בערב, שם כיביתי את הטלוייזיה כי לא יכלתי יותר
כולנו ישנו וההורים שלי שמעו אזעקות מהעיר שלידנו ואני שמעתי בומים אז כולנו התעוררנו והלכנו לממד, אחרי שתי דקות אזעקות גם אצלנו וגם הייתה פה נפילה באותו היום
בדיוק קמתי מכאב ראש ואז הייתה אזעקה