7 תשובות
כן
אמת
ממה שהבנתי עדיין לא בדיוק..
אלא יותר פשיטות וכולי.
כשתתחיל הפלישה הרישמית זה כנראה יהיה במכה.
בלי נסיגות ריגעיות בהכרח
אלא יותר פשיטות וכולי.
כשתתחיל הפלישה הרישמית זה כנראה יהיה במכה.
בלי נסיגות ריגעיות בהכרח
כן
לא? כאילו אמרו זה יהיה בהדרגה
זו כניסה קרקעית חלקית, לא התמרון הקרקעי הגדול שכולם מחכים לו
חלקית, עושים את זה לאט לאט
באותו הנושא: