8 תשובות
כולנו רוצים שלום
אבל פלסטינים רוצים את האדמה להעיף אותם לא שלום אם זה היה תלוי על ידי אנשים האללו הם הם מוסרים את המדינה
יש לי מה להגיד לאנשים האלה שהם חיים בלה לנד שיתעוררו או שיסתמו כי זה לא דימוקרטיה זה בגידה ותמיכה בטרוריזם
אין מה חחשוב. אם הם מצפים לעשות שלום עם אנשים שכל המטרה שלהם זה "שחרור פלסטין מהנהר עד לים" אז הם צריכים להבין שזה אומר ששלום איתם זה הכרזת מלחמה על עצמם.
אנונימי
כולם רוצים שלום תביא לי בן אדם שפוי אחד שלא רוצה שלום
אבל שלום אי אפשר לעשות עם טרוריסטים
כל הזמן הזה ישראל הייתה פחדנית ששמרה אסירים ביטחוניים בכזה רמת חיים גבוהה
לא ראיתי יחס טוב עם אזרחים שלה
שהם מתעלמים לגמרי מהמציאות ואני מאחלת להם בהצלחה מה אני אגיד
שלום איתם או פתרון שתי המדינות זה רעיון מהמם אם לא חיים במציאות
לא חושבת שנצליח להגיע לשלום עם הפלסטינים עוד במאה הקרובה
שכל אחד יחשוב מה שבא לו אבל לדעתי מי שרוצה שלום עם הערבים חי בבועה
מה הבעיה איתם? בזכות השלום שעשינו עם מצרים וירדן מדינת ישראל עדיין קיימת וחיים של הרבה אנשים ניצלו. מספר החיילים בצבא מצרים שווה למספר התושבים שיש בעזה כולה, יש לנו מזל גדול שיש לנו שלום איתם. בעקבות השלום הזה ישראל קיבלה לגיטימציה בעולם הערבי ובזכותו גם יכולנו בסופו של דבר לנרמל את היחסים עם מדינות המפרץ.
שואל השאלה:
אני מדברת על האנשים שחושבים שמתישהו יהיה שלום ביננו לבין עזה , אחרי מה שהם עשו , איך זה הגיוני לעשות איתם שלום? הם מפלצות רק רוצים להרוג אותנו , אשכרה אנשים שהמחבלים רצחו את המשפחות שלהם כמו מסכנים ומושפלים רוצים לעשות איתם שלום, להתעורר, זה בעיה בראש לחשוב ככה
אנונימית