46 תשובות
עזלנד
אבל עזבו איך נראה זה כבר נמאס כל פעם לפתוח במצבע
מבצע עופרת יצוקה
מבצע עמוד ענן
מבצע צוק איתן
מבצע שומר החומות
עלות השחר
חרבות ברזל
אין מבצע חיסול פעם אחת ולתמיד ? (;
היא לא תראה..
היא לא תראה >_<
יותר יפה ממה שהיא זה בטוחח
תראה פצצה!
אומייגד כמות הפלוסים שלי זה יותר מהציון במתמטיקה שלי
על הפנים, אבל נראה עד אז...
כל עזה פועלי בניין אחרי שנה עזה תיהיה בנויה לצערי
לא תהיה עזה
"החיים של פארק נובה"
מה זה עזה
נראלי מתכננים לשטח את כל החלק הצפוני ושהאזרחים שידחפו לדרום פשוט יברחו למצריים
אנונימית
לא תהיה עזה
אנונימית
היא תראה כך אין לי עדיין מפה אבל אלו האזורים שם
עזלנד חובה!!
מגרש חנייה ענקקקק
סטארבקס
מוזיאון לנרצח'ם שלנו
ספורה כי חייב
מגרש כדורגל לבנים
פארק ענק
וזהו נראה לי אם פספסתי משהו תוסיפו
אנונימית
נראה לכם שלא תהיה עזה יהזוים?
עזה תישאר
יפתחו שם לונה פארק
מה זה עזה..
היא לא תראה
כמו מקלחת.
תנחש
בית מלון חמישה כוכבים (ניצול מלא של הים)
נראלי אנשים פה לא הבינו מה כתבתי
יהיה נובהלנד
פארק מים ענקיי
מרכז קניות הגדול במזרח התיכון
סאפורה
סטארבקס
פרימארק
זארה
פול אנד בר
אמריקן איגל
ברשקה
אולם באולינג
אולם לייזר טאג
אצטדיון ענקי ויפה עם המון מושבים
פיצריה עם מלצרים ששרים
כל המסעדות הכי שוות יהיו שם
במה ענקית של הופעות שיופיעו שם מפורסמים
בית מלון גדול
בריכת שחיה עם דולפינים
גן חיות כזה חמוד
ובית אימוץ וגידול לכלבים וחתולים שננטשו
אה וגם קולנוע ענקי שמקרין friends כל הזמן
אה וגם הסניף הכי גדול בעולם של גולדה
אולם גדול שבו עושים כל שנה טקס לזכר נרצחי ישראל
מי בעד?
בתקווה שתהיה שממה של הריסות ו2 מיליון עקורים
מה זאת הגזענות הזאת למה הבאתם לתינוקאדום פלוסים ולי לא??
זה בגלל שאני דוב?! בגלל שאני צהובה!?
תתביישו לכם!
בדמיוני היא נראית כמו דיסנילנד פי ארבע יותר יפה עם אצטדיון יפה וקניון ענק ושדה גדול ויפה
אבל במציאות אין לדעת הממשלה שלנו פחדנית יחסית אין לדעת אם הם ישאירו את עזה לפלסטינים "החפים מפשע" עלאק
בתקווה מדבר חסר חיים
עולם סדרות ישראליות משהו מגניב כזה כמו דיסנילנד רק במקום פרוזן ומואנה החממה וגאליס וכזה קניון עם דברים של הסדרות כאלה שרק מי שראה את הסידרה יבין מה זה. אני הראשונה בתור
כמו האקסית שלי.
שטוחה.
אנונימי
בינתיים אנחנו עושים להם פינוי בינוי אז נראה
אנונימי
בעזרת ה לא תראה
לשאלה: היא לא תראה הכל יהיה הרוס
וואי אנשים כאן ממש יצירתיים עם האפשרויות
בכל מקום שם יהיה דגל ישראל בעזרת ה'
עזלנדד
יהיו שם מלא פארקים עשויים מהעצמות שלהם (טוב הגזמתי )
בעז"ה נחזיר את גוש קטיףף
לא תהיה עזה בשביל לראות אותה
בגדול מחוק כל האזור של הלחימה
מי שרוצה הסבר זה לפרטי לא לפה
שטוחה וחניון על שם רחל עוגיות
כמו הבניין שלי אחרי התמ"א. מכוער טילים, למה כל הבניינים אחרי תמ"א נראים כמו של עשירים ושלנו נראה כמו פח זבל
שטוחה כמוני
אנונימית
בעזרת ה' נחזור לגוש קטיף, ונפריח את השממה.
כי אם תשימו לב:
כשהיינו בגוש קטיף, הכל פרח, היבול והכל היה פורח ומשגשג.
איך שיצאנו משם, הכל נחרב ונהרס.
כשישראל על אדמתם, יש פריחה ושגשוג.
אנונימית
הרס ומכתשים והרבה מאוד בורות באדמה אחרי שבעזרת השם וכוח ההנדסה הצה"לי תהרס כל העיר התחתית של עזה. ואז הם יאלצו לשקם אותה מאפס - ולא יהיו להם בתים הרבה זמן, תשתיות הרבה זמן וחשמל הרבה זמן - אבל יבינו היטב שלא להתעסק איתנו בכלל! האזרחים תמכו בחמאס שנים על שנים, הסיתו בספרי הלימוד ועכשיו מיתממים כשזה מגיע ללקחת אחריות. שיאכלו קש! הרוויחו את זה ביושר בטבח שעשו לנו! שיתבכיינו ב bbc לא בעיה שלנו!
לגו 10000 חלקים
עזלנד;)
כמו סאפורה ודיסנילנד אחרי קצת שיפוצים
לגבי התגובה הראשונה, אני הכי בעד עכשיו להשמיד את החמאס ומקווה מאוד שזה יקרה. אבל לצערי אין מבצע אחד לתמיד כי ברגע שחמאס ילך יבוא ארגון טרור אחר שרוצה להרוג אותנו. ככה זה, אנחנו מוקפים באויבים ורוב העולם שונא יהודים וישראליים כי כל ארגוני הטרור האלה עובדים עליהם בעינים ובגלל שיש 13 מיליון יהודים בעולם לעומת מיליארד מוסלמים אז מי שבאמת יודע מה קורה כאן ושלא כבשנו אותם וכו.. תומך ברצח שלנו. כמובן שלא כל המוסלמים תומכי חמאס/ טרור ויש הרבה חפים מפשע אבל בעזה מגדלים אותם מגיל צעיר לרצוח יהודים . יש להם קייטנות לילדים מתחת לגיל 10 שבהם מלמדים אותם לירות ביהודים. עושים להם שטיפת מוח. זה הוכח שכל אדם מושפע מהסביבה והחינוך שלו ומעטים האנשים שמצליחים לפתח דעה שונה מה דעה ששמעת מאנשים כל החיים שלך...
אנונימית