6 תשובות
לא ממש אכפת לי ממנו
אני עדיין ישמע אוצו אבל לא יואהב את הבן אדם
אנונימית
לא אכפת לי
שרואים שהוא לא חיי פה, ושאף אחד לא מת לו או נחטף לו, כי אם כן הוא היה מדבר וחושב אחרת לגמריי.
אכזב
וואי בהתחלה באמת בכיתי אבל הוא פשוט דפוק סליחה כאילו אחינו אתה יהודי מה אצה עושה
באותו הנושא: