7 תשובות
ישראל תימחק ורוב הסיכויים שגם חלק מהארצות מסביבנו. אבל זה לא יקרה כי יש מערכת אבטחה ממש חולנית בקטע טוב.
שואל השאלה:
אני מקווה מאוד שזה לא יקרה חס וחלילה
אנונימית
יש לנו בדימונה את כל המערכות כיפת ברזל, המון מהכלים שלנו שם, ועוד הרבה דברים מסווגים שם
הכור בדימונה מוגן מהטילים החזקים ביותר וגם מאוד עמוק (מסיפורים ששמעתי) אז כלום
וגם כל המערכות שלנו יעשו שזה לא יקרה
שואל השאלה:
אההה הבנתי
אנונימית
לא יקרה כלום, הכל שם מתחת לאדמה