5 תשובות
הם תמיד היו שונאי ישראל
כן
אין מה לשנוא את כל הקבוצה
לא מערבבים פוליטיקה עם כדורגל
היה ידוע שהוא שונא אותנו. מלא החליטו לשנוא את הקבוצה מעוד סיבות
באותו הנושא: